27/5/10

ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ-ΑΜΟΡΓΟΣ

«Παλιά Στράτα»: Χώρα – Μοναστήρι Χοζοβιώτισσας – Κάψαλα – Ασφοντυλίτης – Ποταμός – Όρμος Αιγιάλης.


Η διαδρομή διαρκεί 4 ώρες και βρίσκεται σε υψόμετρο 340 μέτρα περίπου. Είναι η μεγαλύτερη σε μήκος διαδρομή του δικτύου η οποία διασχίζει σχεδόν όλη την Αμοργό και πριν από τη διάνοιξη των αμαξιτών δρόμων ήταν η παραδοσιακή οδός επικοινωνίας και διακίνησης εμπορευμάτων από τη Χώρα στην Αιγιάλη και αντίστροφα.

Ακολουθώντας αυτή την υπέροχη διαδρομή συναντήσαμε παλιές ερειπωμένες αγροικίες .

Κοντά σε μία από αυτές παρατηρήσαμε στους βράχους αυτές τις περίεργες ζωγραφιές.



 Παρατηρήστε τες κι εσείς προσεκτικά και ταξιδέψτε στο χρόνο.


 Εγώ πάντως φαντασιώθηκα ότι δημιουργός όλων αυτών ήταν το παιδί μιας αγροτικής οικογένειας που έζησε στις αρχές του περασμένου αιώνα κι απεικόνιζε την οικογένειά του.

 Ο πατέρας έπαιζε βιολί. Οι χρονολογίες άραγε δείχνουν γεννήσεις, θανάτους ή τα έτη δημιουργίας των σχεδίων; Ποιος ξέρει;


`Ολοι εγιναν φαντάσματα που ταξιδεύουν αέναα στ' ανεμοδαρμένα αρχαία μονοπάτια της Αμοργού.

8 σχόλια:

roadartist είπε...

Μα τι υπεροχο.. Λατρευω την Αμοργο, ειναι ενας ευλογημενος τοπος. Ευχαριστουμε για το ταξιδι..

55fm είπε...

Mαρία μου,η Αμοργός έχει μια ξεχωριστή ενέργεια!
Ωραίο το ταξίδι!
Σε φιλώ!

eleni είπε...

IZA,όμορφος προορισμός,μακριά από την πολύβουη κοσμικότητα-τι κρίμα,δεν έχω πάει,γενικά δεν έχω ταξιδέψει στις Κυκλάδες.
Φιλιά!

Dinos-Art είπε...

Ευτυχώς με αυτές τις ωραίες ξεναγήσεις που μας κάνετε από τα νότια, γνωρίζουμε τις κρυφές ομορφιές των νησιών μας. Δυστυχώς εμείς από τα βόρεια είμαστε αποκλεισμένοι, μη έχοντας πρόσβαση σ'αυτό το ωραίο αρχιπέλαγος, δώρο Θεού, που αν ανήκε σε οποιαδήποτε άλλη χώρα θα το είχε γίνει παράδεισος για όλους, ντόπιους και ξένους. Καλημέρα Μαρία-πολλά φιλιά.

Δημιουργία είπε...

Ομορφο το ταξιδι που μας πηγες Ιζα.Καλο μηνα να εχεις.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΟΡΓΟ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

MYSTELIOS είπε...

Πολύ όμορφο οδοιπορικό και δηλώνω μαγεμένος από το νησί με το απέραντο γαλάζιο!!!

IZA είπε...

Φίλοι μου καλοί κι αγαπημένοι χαίρομαι που σας ταξίδεψα, έστω και νοερά σ' ένα νησί που απ' ότι καταλαβαίνω αρέσει σε πολλούς. Συγγνώμη που δεν απαντώ στον καθένα ξεχωριστά.Το χέρι μου πάει πολύ καλύτερα, αλλά πρέπει ακόμα να είμαι πολύ προσεκτική. Δεν είναι και λίγο το σοκ που έπαθα, εδώ και τρεις μήνες με την τενοντίτιδα ώμου κι επικονδυλίτιδα αγκώνα μαζί γι' αυτό φοβάμαι πολύ. Ελπίζω να κατανοείτε τη σιωπή μου στο διαδίκτυο τον τελευταίο καιρό.