2/6/09

Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ

Πρώτη φορά στη ζωή μου βραβεύομαι για τις δημιουργίες μου και μάλιστα τριπλά. Από τη Δημιουργία, τη Μαριέλα και τη Μαμά Βίκυ. Γι' αυτό θεωρώ υποχρέωσή μου να συμμετέχω κι εγώ σ' αυτό το παιχνίδι, δηλαδή πρέπει ν' αναφέρω 5 λόγους για τους οποίους ζωγραφίζω και ν΄απονείμω με τη σειρά μου κι εγώ 5 βραβεία αντίστοιχα. Το πρώτο σκέλος σχετικά εύκολο, το δεύτερο όμως πολύ δύσκολο. Γι' αυτό ας ξεκινήσω ανάποδα. Πρώτα θα απονείμω τα βραβεία φαντασίας. Μα πώς να ξεχωρίσεις κάποιους; `Ολα τα ιστολόγια που έχω επιλέξει να παρακολουθώ, είναι γιατί έχουν ευρηματικότητα, φαντασία, χιούμορ, δημιουργικότητα κ.λ.π. `Αλλος στην ποίηση, άλλος στη λογοτεχνία, άλλος στην ενημέρωση...`Ολοι όμως με πολύ μεράκι. Ας το περιορίσω λοιπόν το βραβείο φαντασίας στη ζωγραφική, χειροτεχνίες και φωτογραφία. `Ολα τα βραβεία ισάξια. And the winner is.... Τα τατα ταααα! (Αγωνία...)





`Ενα βραβείο για τη γήινη φαντασία της , στην ΑΘΗΝΑ.
`Ενα βραβείο για την τρελλή κι αδεσποτη φαντασία της, στην 50FM.
`Ενα βραβείο για την αισθητική της καλλιέργεια και την πολύχρωμη φαντασία της, στην CARPE DIEM
`Ενα βραβείο για τη γεμάτη μητρική αγάπη φαντασία της, στη ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ.
`Ενα ακόμα βραβείο για την ΑΝΑSTASIA DOLL'S, γιατί μου αρέσουν πολύ αυτά τα μεγάλα , γλυκά, θλιμμένα μάτια των κούκλων και των ζωγραφιών της.

Αφού τελείωσα με τα βραβεία τώρα θα σας εξομολογηθώ τους λόγους που με ωθούν στη δημιουργία:
1. `Εχω ερωτική σχέση με το χρώμα.
2. Αντιλαμβάνομαι τον κόσμο καλύτερα και έχω πιο στενή επαφή με τη φύση και την αλήθεια.
3. Σίγουρα δε με χαλαρώνει ,αλλά πολλές φορές με βασανίζει , νιώθω φοβερή έξαψη κι ενθουσιασμό.( άρα μπορεί και να είναι και μια τάση μαζοχισμού).
4. Τρελλαίνομαι με τη μυρωδιά των χρωμάτων , την υφή των πινέλων και των χαρτιών.
5. Βοηθά στην αυτοεκτίμησή μου κι απολαμβάνω το θαυμασμό των γύρω μου, όσο και να θέλω να το παίξω μετριόφρων.
Θα μπορούσα να γράψω κι άλλους πολλούς λόγους, αλλά πρέπει να σταματήσω στους πέντε.

18 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

απόλαυσε την επιβράβευση χωρίς ενοχές το αξίζεις, εύχομαι πάντοτε να παίρνεις τέτοιες μικρές χαρές

55fm είπε...

ΙΖΑ μου,
Σε ευχαριστώ μέσα απ΄την καρδιά μου για αυτή την ευχάριστη έκλπηξη!
Είμαι, συγκινημένη...μου θυμίζει κάτι από τα χρόνια της αθωότητας...
Αφού συγχαρώ,όλες τις δημιουργικές ψυχές των βραβείων φαντασίας,θέλω να σου πω ότι,οι λόγοι που σε οδηγούν στη δημιουργία είναι για βραβείο!!!
Φιλιά πολλά και μια αγκαλιά!
Σεμνά και ταπεινά...συνεχίζω την τρελή κι αδέσποτη φαντασιοπορεία μου!

55fm είπε...

Κορίτσι, της δημιουργίας και του ενστίκτου...
Πέρνα απ΄το στεκάκι μου,με την πρώτη ευκαιρία.
Έχω μια εξομολόγηση για σένα!
Όλο ξεχνάω να σου πω...ότι οι μουσικές σου επιλογές είναι εξαιρετικές!

Ιορδανίδου Όλγα είπε...

Ιζα.Το βραβείο που μου απένειμες ..πως να στο πω..Από ένα σημείο και μετά στη ζωή μου ήθελα να είμαι αυτό..Δηλαδή χρώμα..τέχνη..και κυρίως ενσυναίσθηση..Iza..σ΄ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ.Το θεωρώ μεγάλη τιμή..

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Καλησπερα, να σ ευχαριστήσω κι εγώ με την σειρά μου (αν και γενικά τα βραβεία δεν μου λένε πολλά)
Η ιδίαιτερη αξία αυτού του βραβείου είναι καταρχάς ότι έχει σχέση με την φαντασία και την δημιουργία και δεύτερον μου το απονείμεις εσύ, που θεωρώ ότι είσαι καλόγουστη, πολυδημιουργική και έχεις άποψη !!
Και είσαι και Σαμιώτισσα , χαχαχαχα !!
Γήινη φαντασία εννοείς ότι έχω προσγειωμένη φαντασία ?? (κλαψ κλαψ)
Μάλλον οτι η φαντασία μου διαπραγματεύεται την γη , την φύση , τις σαμιώτικες λεπτομέρειες, τα απλά αλλά όμορφα καθημερινά αντικείμενα !!
Να σαι καλά , όλους τους λόγους για τους οποίους δημιουργείς , τους αντιλαμβάνομαι τέλεια , ακόμα και τον 5ο λόγο ,
σαμιώτικους καλοκαιρινούς χαιρετισμούς, καλό μήνα

IZA είπε...

CARPE DIEM τελικώς φαίνεται πως ότι επιθυμούμε αληθινά, κάποια στιγμή το πετυχαίνουμε. Φαίνεται πως το σύμπαν συνομωτεί υπέρ μας. Να είσαι καλά.

IZA είπε...

Μα και βέβαια Αθηνά μου, εννοώ το δεύτερο. Αυτό το " γήινη" μου βγήκε αυθόρμητα. `ΟΛο σου το ιστολόγιο αποπνέει το άρωμα της γης με την πέτρα της, τα λουλούδια της, τους απλούς ανθρώπους που την ποτίζουν με τον ιδρώτα τους, τις σκουριές , τις αυλές, τις ρίζες μας... τη Σάμο μας. Καληνύχτα.

Side21 είπε...

Η φαντασία είναι ...
η πρώτη ύλη - το προσχέδιο
για οποιαδήποτε δημιουργία ...
Καλό μήνα σου εύχομαι ...
και καλό καλοκαίρι ...

BIKY είπε...

Εισαι καταπληκτική και το αξίζεις
Σε ευχαριστώ πολύ

Benikos place είπε...

Τα θερμα μας συγχαριτηρια ΙΖΑ, και τα τρια βραβεία σου αξιζουν για όλα τα ομορφα που φτιαχνεις,παρε λοιπον δυναμη για να συνεχισεις αυτη την ομορφη προσπαθεια.
Καλο απογεμα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.

Δημιουργία είπε...

Σου αξιζει το βραβειο.Σου ευχομαι παντα να δημιουργεις.

IZA είπε...

Side 21 καλό μήνα και καλό μας καλοκαίρι. Και πού ξέρεις, μπορεί να βρεθούμε στη Σάμο.

IZA είπε...

ΒΙΚΥ, με κάνετε και κοκκινίζω. Φοβάμαι μην πάρουν τα μυαλά μου αέρα.

ΒΕΝΙΚΟ ευχαριστώ κι ανταποδίδω τα συγχρητήρια και για το δικό σας βραβείο.

IZA είπε...

SCROUTZAKO καλό μήνα και καλά μπάνια.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ευχαριστώ κι ανταποδίδω τις ευχές ολόψυχα.

kiki είπε...

Εσύ λοιπόν ζωγραφίζεις όλα αυτά τα ωραία; Μπράβο!

IZA είπε...

Ευχαριστώ Κiki. Καλό καλοκαίρι να έχεις.

Mariela είπε...

Το άξιζες Ιζα μου....